Szállítási költség:
A webshopban vásárolt termékekre a házhoz szállítás tarifája az alábbiak szerint alakul:
Az utánvét felára 500 Ft / kiszállítás.
Házhoz szállítás költsége Budapesten és Pest megyén kívül, Magyarországon belül:
– GLS házhoz szállítással, utánvéttel: 1740 Ft + 500 Ft
– GLS házhoz szállítással, előre utalással: 1740 Ft
– személyes átvétellel: díjtalan
Házhoz szállítás költsége Pest megyén belül:
– GLS házhoz szállítással, utánvéttel: 1440 Ft + 500 Ft
– GLS házhoz szállítással, előre utalással: 1440 Ft
– személyes átvétellel: díjtalan
Házhoz szállítás költsége Budapesten belül:
– GLS házhoz szállítással, utánvéttel: 1240 Ft + 500 Ft
– GLS házhoz szállítással, előre utalással: 1240 Ft
– személyes átvétellel: díjtalan
Házhoz szállítás költsége Magyarországon belül a Magyar Posta Zrt.-n keresztül:
– Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
– Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
– Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
– Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
Szállítási idő: 7 munkanap
Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a vásárló elektronikus formában, emailben kapja meg. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése minden esetben a Megrendelővel előre egyeztetett időpontban történik.
Az adatok megadását követően Felhasználó a “megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.
Felhasználó emailben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz email címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb emailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.
A megrendelések feldolgozása és teljesítés
A megrendelések feldolgozása nyitva tartási időben történik, munkanapokon 9 és 16 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Szolgáltató minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított min. 3 munkanapon belül, esetenként több is lehet, de legfeljebb 14 nap, de erről a visszaigazoláskor tájékoztatjuk a megrendelőt. A megadott szállítási idők tájékoztató jellegűek, az ettől nagy mértékben eltérő szállítási időről telefon vagy email útján tájékoztatjuk a vásárlót.
Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a termék átvételére köteles.
Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a termék vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a terméket. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.
Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a terméket.